Welcome viewers !

Selamat melakukan tinjauan~

Monday, 27 February 2012

Cikgu Ganti + Gigi part 2

Darjah 5 ~

Masuk-masuk je kelas... as usual..sume pelik...pape pon aku lega sebab budak-budak xramai.....hohohoh (muke kembali confident)....aku pon mula la...kenal kan name, aku sape (cikgu ganti)  n bagi tau la serba sikit pasal aku..hee (xpayah bagi tau banyak pon...diorang xamik port sangat)...

Yang heran teramat sangat.....bebudak nih seyes behave...Mr D. cakap diorang ni nakal ya amat..hmm...aku pon tanye la.. "nape awak macam takot kat saya???..."
budak tu jawab...." Mr D cakap cikgu garang, if kami xdengar cakap nanti kene gigit.."(mata terarah kat gigi aku)...spontan jek...adoiyai...Mr D. nih sengalllll!!! kalu ye pon jangan la cakap benda xlogik..hampeh tol...
pastu aku pon cakap la " xpe2 ..saya xgigit selagi kamu jadi budak baik"...hehehehe...alang-alang da kene sabotaj...ye x..aku terus kan jela....hahahahahahaha....so...result kelas aku sume dengar cakap... just kekadang ada yang jeles sebab aku xpegi tempat dia.....(seyes terharu aku..bile ada yang jeles..tanda da sayang la tu..ceeewaaah)..

sekian.

:: kelas ni okey skit sebab da kne dengan kelas sebelum nih.....hip.. hip..hoooraayy!!

No comments:

Post a Comment