Welcome viewers !

Selamat melakukan tinjauan~

Monday, 27 February 2012

Lapar!! help~ help~

                                                            

Al-kisah bermule biler aku sesaje xmo pegi lunch..at the end kebuloq xhengat!! ohoh!...
bermula la kisah ak sesaje ronda g pantry kot-kot ada makanan yang sedap seperti selalu..ehe (murah sebab tu la sedap..nyum!nyum!) akan tetapi mata ni seperti xdapat terima kenyataan................................what??? no food? out of stock??(grrr~ seyes muke aku da hijau ala2 incredible hulk versi pompuan.. uhuh) so aku pon ape lagi jerit la... OH NOOoooo~~(jeritan batin jela..hehehe) makanan murah yang sedap da habis! Ayok~... (sambil tu otak kecilku mula berfungsi....lalalala) last effort g wat muke kesian kat meja kawan mintak makanan..result : kawan pon sedekah la makanan..hoorayyy!! (baik kekawan aku nih). Papepon entry nih just nk apprecite kawan yang sudi bagi kawan dia makanan!  thank you soooo much!! nanti aku supply korang makanan plak k~ ehe..

k.bye

No comments:

Post a Comment