Welcome viewers !

Selamat melakukan tinjauan~

Thursday, 22 March 2012

Lelaki idaman or perempuan idaman





yup-yup!! sume orang ada lelaki idaman..huahuahua...best kan bile berangan dapat bf macam lelaki idaman....tp hakikat! berangan jela ko jah heheheh...~~ syukur dengan ape yg ada keyh~....yang da sedia ada pon da cukup perfect taw..huahuahua (memang da teramat cukup)...for lelaki plak ...perempuan idaman anda ?ehe ~~.. rampingkah, chubbykah, lawa,cun,bese-bese(macam aku) or pape jela...(maklumla..taste orang lain-lain..hehe)....tapi kalo aku la...hmm...(senyum meleret-leret......)..

tadaaaaaa!!!! tgk la sendiri..huhuhuh..(lempang skali!! nak EnSEm aje)


                                                        

Papepon minat jek...lebey xde nye (sbb aku hidup dunia reality)...mne la dia nak pandang perempuan terlebih cantik macam aku nih..ngehngeh (oO) ...

p/s : tiada kaitan dengan yang hidup atau pon telah mati...(Fans Nickhun....hambek la...aku ske jek, tp xtergolong dalam golongan kipas susah mati.

sekian.

No comments:

Post a Comment